Ett tillkännagivande

SATAN va kul Lund va, den festivalen är ace. Förutom mina egna (monumentala publiksuccéer till) föreställningar såg jag också Pajama men och Bridget Christie. Båda sensationella shower. När jag sen skulle presentera Özz och Måns föreställning sprang jag rakt in i Pajama mens (tihi jag sa mens) loge och vrålade hur bra dom va i deras ansikten. Alla blev glada slash obekväma.

Vad har mer hänt? Jo, jag och K. Svensson har lagt ned Crazy Town. Dags för nytt. Och just nu hinner jag inte hålla på och gaffla i pod när det är så nära deadline till Melodifestivalen. Ni vet, måste lägga olika pukor och överstämmor på mina låtar. Men sen blir det nog pod igen. KANSKE EN HELT EGEN?!?!? Vem kommer lyssna? Ingen. Pa-nik.

Jossan har panik

Jossan har panik

Ikväll ska jag ståuppa på ett ställe jag aldrig varit på, Comedy Boat på båten Patricia. RÄTTELSE jag har varit där, på båten Patricia och dansat med drugor och bögar och annat gott men aldrig stått och dragit skämt på deras scen. Mot betalning. Dom andra gångerna har underhållningen varit gratis från min sida. Men jag vet inte alls vad det är för ställe, vad det är för publik samt vilka några av dom andra komikerna är. EN SPÄNNANDE KVÄLL HELT ENKELT. Ni måste inte komma. Jag vill hellre att ni kommer till Oslipat Sthlm den 1e oktober. Och på lördag är jag med i Morgonpasset i P3, LYSSNA PÅ RADIO DET ÄR GRATIS

Puss så länge

/Utan Poddson

18 Comments

Filed under Uncategorized

18 responses to “Ett tillkännagivande

  1. Emma

    Det här var dystert. Jag har ju redan lyssnat på alla avsnitt 3 gånger…

  2. kossan

    Inget mer crazy town. Sorgligt! 😦

  3. Ida

    Landssorg! Men givetvis borde du köra själv! Hur ska en annars klara sig?

  4. Svante

    Fy fan, säger jag bara. Fy fa-an.

  5. RIP CT

    Oj, det var tråkigt att höra. Har lyssnat sedan på CT sedan starten, och även om den har varit lite ojämn, så är det få poddar som har gjort mig så glad. Hoppas verkligen att du skaffar dig en ny podd, för podd-Sverige behöver härliga människor som dig.

    Puss

  6. Stor sorg! Ni känns som ett par nära vänner som skrattat och bråkat i mina öron i över två år. Synd om podden inte får ett värdigt avslut. Försonas med K och vandra längs minnenas allé i en best of CTpod!

  7. Tråkigt att höra, men har inte ni kul så har blir det inget bra innehåll heller. Ni har ju hållit på väldigt länge och det ska ni ha credd för, tack!

  8. Marcus Eriksson

    Börjar ni göra podden igen om vi gör en stor insamling pengar?! Jag vill inte att mammi o pappi ska skiljas :(. Jag blir faktiskt ledsen. Är det vi fans som inte har supportat podden tillräckligt?

  9. Jenny

    Åh vad sorgligt! Crazy Town har verkligen gjort mig glad och varit en så jäkla härlig höjdpunkt i vardagen när annat i livet varit svårt och jobbigt. Du är den störst lysande #ctpod stjärnan Jossan och en egen pod med dig vore grymt!! Typ med olika gäster som i Arkiv samtal! Det önskar jag mig.

  10. Ida

    Men nej! Så trist att ni lägger ner Ct.

  11. Sofia

    Ånej vilken sorg. Ska bära helsvart imorgon fast det är fredag 😔 har väntat på podden hela sommarn så kommer det inga fler 😭 Hoppas du startar en egen! Du är på min topp10lista av fantastiska personer ❤ kram

  12. Jean

    Jäkla skit vad tråkig! Håller med om att ni borde spela in ett adjö- avsnitt åtminstone!

  13. Appelgrenskan

    MEN så sorgligt! Har precis lyssnat igenom de senaste avsnitten efter att ha tagit mig en CT-paus (why?!) och är såklart nykär i podden igen. Så möts en av detta. 😭😭😭😭

  14. Appelgrenskan

    Men hallå, du och Knyckare, ska inte ni börja podda?!

  15. Ulrika

    NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!

  16. Crazy Town var länge den bästa podden. Men det gick snabbt utför när “K” bytte humorn mot provokation och började lajva en vanlig störig kille. Värva någon ny kompanjon som håller måttet och ger bra dynamik! Vad sägs om Anton Magnusson? Eller kanske Peter Wahlbeck?

  17. Idor

    Tråkigt med podden! Kanske något att gå ut med på tex acast? Mvh väntat förgäves.

  18. Mariette

    Å nejnejnej vad tråkigt!!! Ett värdigt avslut åtminstone tack. Eller best of ifall det ej går… Tack för allt; den podd jag skrattat åt mest!

Leave a comment