Sista chansen!

Idag är det sista chansen för Stockholmare att se min ståuppshow Tjejgrejer, jag spelar den kl 19 på Teater Tre på Södermalm. Biljetter köper du HÄR.

Jag kan tyvärr inte skriva mer för jag är helt sockeryr av att jag just åt all den choklad jag fick på flyget till Geneve av Swiss Air. Konstigt ja, att jag sparat den till nu. Eftersom det är två veckor sen. Och att det inte var SÅ mycket choklad heller? Kan va att jag har en liiiiten liten förkylning i halsen som gör att allt känns spännande och lite konstigt. Geneve? Frågar ni. Ja, jag var där och spelade in tv. Får (kan?) inte säga mer om det (för jag vet inte riktigt hur det blir, så don’t get your hopes up) men det är planerad sändning långt in på nästa år. Så börja inte programmera tevon ännu. Men såhär såg det iaf ut:

geneveOkej, måste dra. Ska börja rigga på teatern alldeles strax. Kyssar och smek!

/Sliten af Jobb

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

