Londonalaga dag 7 och 8

Vem hinner blogga när stranden breder ut sin jättesandfamn och säger: kom och ligg på mig? Svar: få. Jag är inte en av dom. Jag har haft det awesumz, Malaga är verkligen en oväntat härlig stad med blandat knasiga hus och hipsterhak. Igår åt jag godaste maten hittills (i Spanien), små veganska tapasar med sås.  Till det läste jag en gammal Guardian. Här har jag det inte vråldåligt. 

 
I förrgår, ja va tusan gjorde jag då? Badade och åt. Det är väl det man gör? Eller gör jag fel?!? Igår försov jag mig så jag missade både frukosten samt att ringa min kille på födelsedagsmorgonen, så som straff fick jag springa sju kilometer och kasta mig rakt ut i havet trots moln. (En överkomligt straff)  

 
På kvällen såg jag 80 killar i konfirmationsdräkt bära en guldstol runt halva stan. Dom gillar knas här.  

 
Dom går bara pyttelite för nära varann. Idag ska jag dra runt på stan och köpa presenter ety ikväll går planet hem. Just fan, måste checka ut och sen oroa mig hela dan för mina väskor i bagagerummet. Åh att resa – vilket nöje! Sammanfattar allt imorrn. (Eller aldrig mer eftersom jag landar efter midnatt i Sverige och ska sen jobba imorrn, får se vem som pallar.)

/Tarsemestern Aldrigslutsson

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Londonalaga dag 7 och 8

  1. Rasmus

    Jag tycker du är bra.

Leave a Reply

