Londonalaga dag 1

Hola! 

Sitter hemma hos min Cornwall-vän Darryl i norra London, satan så på snusen. Dom älskar ju pints på puben här, jag hann inte ens stiga av tåget från flyget innan vi satt på The Railway Tavern i Dalston. Och såklart levererar dom öl snabbare än mat, så resultat: pissfull kl nio på kvällen FÖR DERAS KLOCKA ÄR JU OCKSÅ PÅ RÖVEN.

Det sjuka är att jag hittade Jonna på Gatwick så jag tog med na på krogen. 

 Nu har jag tvingat Darryl att visa mig hur teven fungerar i.e. var jag hittar Real housewives of Chesire. Stor succé. Dvs jag sitter 22 centimer från skärmen medan han diskar. Imorrn ska jag ståuppa på en klubb i Stockwell, innan dess ska jag gå till Camden och låtsas jag är del av ett Avril Lavigne-coverband (för det är sånt dom säljer där, nitarmband i neon och mössor med för uppenbara slogans). Samt köpa alla vintagekläder som passar. 

Och just det, ni som vill, imorrn måndag ståuppar jag på ENGHELSKHA på en klubb i Stockwell, kom dit eller Angel Comedy i Camden på onsdag. PUSS eller som dom säger här: fuck off

/Career Abroadson 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

