I tevelådan på lördag

Hola!

I torsdag var jag exceptionellt rolig när jag delade ut pris på Skämskudden-galan för årets sämsta dokusåpa: Ex on the beach, vilka hjältar! Så det var ju synd för dig om du inte var där. Dock går det att se mig va kul på annat sätt, nämligen i SVT-kanalen ett imorrn/idag/en annan gång beroende när det är för dig som läser. Det är en ny säsong av Intresseklubben och imorrn är jag med, kl 21.00 SVT1! Då kan du se mig till exempel försöka ringa Anders Jansson med handen:

Josefin Johansson i Intresseklubben

Som ni ser sitter jag bredvid Djungel-Jim. Eller Crocodile Dundee. Det var länge sen jag träffade nån så stämd i khaki. Hela Hans Rosenfelts uppenbarelse andades äventyr på savannen. Detta vill ni inte missa! Själv kommer jag va på bröllop så jag kommer inte kunna kolla, kan ni göra det åt mig? Och så får ni höra av er om håret låg fel eller om jag plötsligt börja läspa. Så… ändrar jag på det…? Okej, måste gå och lägga mig nu, pga åt två hekto lösgodis till middag och när den sockerkoman kommer måste man redan va sängliggande, annars hamnar horisontellt var man hamnar.

Puss

/Dia Betesson?

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

