Läs kul saker om min sommar!

Hej huntys!

Asså denna sommar, VA MYCKET KUL!!!! Midsommar på logdans i Halland, första Sommarkrysset i Folkets Park förra veckan, Bråvalla i helgen där jag fick se Faith no more!!!! (obs hade på riktigt Mike Patton på affisch i mitt flickrum) MIKE PATTON GANSKA SÅ SNYGG VA!?!?!Jag såg också Robbie Williams, det var världens bästa afterski-konsert. Men han är fan ett geni på att underhålla. Inte en centimeter av konstnärlig integritet nånstans, men maan va man får sjunga med. Jag kan tänka mig va Robbie Williams när jag är 40. Åka runt med ett glatt band och svinbra körmänniskor och varje kväll stå framför en miljard människor och sjunga karaoke och dra ett skämt ur röven. Ja tack.

Robbie Williams? Morrissey?

Robbie Williams? Morrissey?

Här har paparazzifotografen Josefin Johansson tagit sin mest smickrande (obs sant) bild av han. Där man ser hans 40-årskrisande Ralf-i-Mustasch-frisyr som allra bäst. Så nära stod jag alltså scenen. En kilometer bort. Utöver att njuta av dessa ungdomshjältar ståuppade jag också. Det var kul! Till skillnad från förra året så hördes till exempel jag! Nä, det var awesum, tack för att ni kom sötnosar!

Nu måste jag ta på mig ett par byxor, ety jag ska sätta mig och skriva det som ska sägas under kvällen Sommarkryss, kl 19 i Malmö Folkets park. Direkt efter jag dragit av några hits, bla The Arks, ska jag spela in pod med Jepson HUR SJUKT ÄR INTE DET!!! Att jag kommer från scenen och har sjungit Calleth you, cometh I medan han spelar in podd UPPOCHNEDVÄNDA VÄRLDEN.

Svantana och Finito på festival

Svantana och Finito på festival

Sen är det några gig till, bla Oslipat i Malmö sen åker jag till Storsjöyran och kör Tjejgrejer, kommer ni och kollar eller!?!?! Då kommer det se ut typ så här:

Okej, det var väl det för nu. Förutom att jag håller och gör musik, säg till om ni vill höra. okej puss

/Festival Rävsson

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

