Veckan i bilder (en bild)

SÅ mycket kul som försiggår. Förra veckan var ju mayhem, med tvinspelning, radioinspelning och live-show i Laholm. Tittar ni snabbt kunde ni se en takt ur Tango i rabatten i SVT:s bevakning av Nationaldagsfirandet. Vi är det finaste Sverige har.

I måndags spelade jag in det sista på det där programmet som jag kanske inte får säga men som jag kan ha nämnt redan en gång, där en människa ska umgås med fyra mindre människor i ett dygn som kommer på SVTB i höst. Efter det spelade jag in tv hos Nöjesguiden, jag tror det kommer gå på TV4Play (!?), ett snabbt avsnitt av Crazy Town och sen på cykel till att döma finalen av Crossfire comedy, en tävling som jag och Tomas Oredsson var jury i för andra året i rad. Samt olika komiker vid namn Erik. Vann gjorde Charlie Mikaelsson (Mikalsson?) (Mikallson?) (obs inte för självgod att komma ihåg andras namn, det var på riktigt så att jag bara fick höra efternamnet en gång och då sa det av en amerikan på svengelska, så jag chansar här!!!) Hon var mycket rolig och jag är glad för henne och alla som tävla för dom var också kul.

Igår spelade jag in mina delar till det nya humorprogrammet som börjar sändas i P3 på fredag, kul, lyssna på det. Sen hade jag telefonmöten på en ball kaffebar på Söder i Sthlm. Där var en så störig människa. Han såg ut som en tråkig Magnus Carlsson i Weeping Willows (som redan inte är en fest va?), helt klädd i jeans, två meter lång och stod i dörren och pratade telefon i 45 minuter. Så ingen kunde gå ut eller in. Sen la han på och gick vresigt och hämtade ett glas vatten. Då frågade min kamrat Pelle tjejen i toakön: är det här toakön? Då fräste tråkiga Magnus Carlsson: JAG ÄR OCKSÅ I KÖN. Då gick Pelle. När jag 22 minuter senare själv skulle gå och kissa mötte jag MC i toadörrn. Antagligen var han så sur pga superbajsnödig. Inte bara bokstavligen. För vet ni vad han hade som örhängen? Appleloggan i guld. HAN HADE REKLAM I ÖRONEN, FÖRGYLLD! Så här är det att jobba med media. (Här tänkte jag lägga upp en bild på dom, men då göra jag ju reklam för dom och tänk om nån jävel skulle få för sig att köpa likadana, den otjänsten vill jag inte göra världen. Istället får ni en bild på när jag och Oskar var i tidningen för att vi såg en film.)

Jag tror bilden är stulen från @detnyasvart på TwitterIdag har jag precis överlevt en attack. Jag trodde länge det var ajöss och hejdå för den här tjejen pga en mensvärk som vaknat ur helvetets eldar. Men jag lever. Tur, för annars hade jag missat det här mötet på SVT som ska va om en timme. Ikväll ska jag på bio igen med samme psykolog som på bilden till höger. Vi ska gå på sing-a-long till Buffys Once more with feeling HURRA (<-eget tillägg, avsnittet heter inte så). I övrigt har jag inget mer att tillägga, vi ses i sommar på olika ställen. Hörs snart!

/Bio Älskaresson

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

