Hashtag livet

Asså hej!

Såhär är år. Januari till 10e mars = svintråkigt. 11 mars till sista september = ashärligt. Resten = skit. Nu är det alltså ljuvligt att va människa slash Josefinito. Jag går på roliga möten, skriver roliga sketcher, träffar roliga människor och jobbar roliga jobb. I måndags var jag först på möte med Jeplon Rönnsmal (Jeppe) för en grej vi kanske ska göra sen, därefter klippte jag P3 Älskar Umeå-programmet som sänds i P3 på söndag klockan ovisst. Hör mig förolämpa Ola Salo samt hänga ut Hanna Hellkvist (-s liktorn).

Jossan winning!!!

Jossan winning!!!

Igår bokade jag standupgig i London. Idag ska jag luncha med min vän Oskar och sen gå raka vägen till Café Rost där det ska bli standup av MYCKET roliga människor. Kom, det är gratis (förutom att ölen kostar) (samt maten) (och kollekten till mig). Imorrn har jag tvättid. MEN OCKSÅ SÅ stojar jag med olika knastottar i ett kommande P3-program. Och på fredag åker jag på löve-weekend till Danmark och sen börjar nästa kul. ASSÅ JAG!!!! Jag fick dessutom en present på posten igår (se insta: josefinitoz) och i måndags började vår merch-omröstning för podden Crazy Townhttp://www.oliverocheva.se/crazytown/. Allt är härligt. Skicka pengar.

Hejdå!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

