Agent oo2

Ny agent! Nytt management! Jag är så himla glad att blivit signad av Karin Adelsköld till Adelsköld&Wennerberg, MED GANSKA SÅ GOTT SÄLLSKAP (SE BILD) Mina nya kollegor

Så vill man ha mig nånstans nu är det bara att höra av dig till rickard@adelskoldwennerberg.se eller på nummer +46(0)73-514 83 33. Guuuuh va fett detta är. Jag är glad. Hoppas ni är det med. Annars har jag inte mycket att rapportera. Kringlan är nånstans i Asien så senaste veckorna har jag hållt i vikariepoddar, dom går att höra på Acast. Först var det Isabelle Berglund och då insåg jag hur mycket jag vill jobba mer med henne (förutom på Helt Sant då. Där vi ses kanske en gång varannan månad). Så kan universum (nåt produktionsbolag, vilket som helst) ordna det tack? Sötnosen Isabelle berglund Andra vändan var med min bästis Emma Knyckare, hennes största intryck på användarna av Flashback är att dom oroar sig för hennes privatekonomi. Det är nästan gulligt. Vad härligt det är att få skoja med sina kompisar. Synd att det aldrig är nåt man får betalt för. Men så har ju andra sidan en majoritet av världens befolkning. Det är väldigt få som får hänga med sina bästisar och nån ger dom en miljard. Det är bara Hassan-hänget samt Riksdagen.

Förövrigt så drar jag skämt imorrn på Södertörns högskola med Martin Soneby och andra svinkul människor. Nästa vecka åker jag på semester, den 4e feb är det Standup på Rost och den 19 feb är det CRAZY TOWN-SPECIAL PÅ OSLIPAT kom då. Kom då sa jag.

Ena halvan av Crazy Town

Ena halvan av Crazy Town

Andra halvan av CT. Klassiskt bra pressbild.

Andra halvan av CT. Klassiskt bra pressbild.

Hej!

/Slapp Jobbfrisson

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

