Feminising-a-long

Hurra! Va trött jag är. För igår ledde jag den feministiska uppsamlingen efter Nordisk forum, på Rival arrangerat av Sveriges Kvinnolobby. Det var jag, jämställdhetsminister Åsa Regnér, Athena Farrokhzad och tusen feminister till. Sen avslutade vi allt med allsång och en förtjusande stämning. Mina nya homies Kajsa Grytt och Arja Saijonmaa var också med och tillsammans hade vi en ganska så härlig tid.
IMG_5875
Nu sitter jag och stirrar på min dataskärm efter lämpliga jullåtar som man inte hatar. Finns inga. Det får bli Mariah Carey igen. Försöker samla kraft inför powerveckan som följer:
MÅN Inspelning av ny säsongen av Helt Sant i P4
TIS Inspelning av Jofi och Knyckares tvodd på SVTPlay- nyårsspecial
ONS Standup på Rost – luciaspecial
TOR Visa min nuna i Musikhjälpen
FRE Invigning av Datormuseet i Linköping
LÖR-SÖN SOVA SOM JAG ALDRIG GJORT FÖRR
God advent!
/Sångfågel Careysson

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Feminising-a-long

  1. Hedvig

    Hej Josefin Johansson! Jag ska kommentera något helt annat än inlägget här, nämligen din närvaro och ditt uppträdande i musikhjälpenburen! Vilket geni du är!❤

Leave a Reply

