Låååång helg

Magasinet Hunger var hemma hos mig och fotade i en och en halv timme. Men sen blev jag mycket näpen också.

IMG_5615.JPG

Idag är jag nyss hemkommen från Malmö, tog nattåget från Emma Knyckare då vi bandade (ytterligare) en pilot igår kväll. Innan dess var jag hos denne goe:

IMG_5291.JPG

Lille Bernard och jag hängde hos mamma och Börje i måndags. Det jag gjorde var äta, sova och se tolv minuter av Robert Gustavssons egen föreställning på teve. Sen fick jag panik. Ordvitsutslag. Det var verkligen vidrigt sexistiskt och gammaldags. Och publiken älskade det.

I helgen var jag ju i Ysby på vår skräckromantiska afton, jag var gaaaanska tjusig.

IMG_5192.JPG

Ikväll är det min klubb Standup på Rost, det kommer bli awesomeballs! Sen drar jag och min Vante till Barcelona, YESS för mig.

Kommande Tjejgrejer:
Halmstad 13 nov
Göteborg 22 nov

/Glad Tjejsson

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

