Tack Smockholm

Underbara ni, vad bortskämd jag blir av att ha såna ljuvliga kvällar med er i publiken. Kommer bli en mardröm att gå tillbaka att göra vanliga klubbkvällar i en källare på en bit blöt kartong. Men först ska jag turnera klart jue! På lördag spelar jag i Varberg under Kulturnatten och därför är det gratis! Men det är begränsat antal platser, så hämta din platsbiljett i Stadsbibliotekets reception från 20/10. Det ska bli AWESOMEBALLZ! Veckan därefter är det Sunne den 29/10, TIX HÄR.

TSHIRT! FÅDD!Och är ni som tittar hälften så ljuvliga som hittills är jag in for a (trick or) treat. Detta var en jättkomplicerad övergång till att jag ska skryta över att jag fick en present av en spektakulärt söt människa som hört att jag frågade efter en Marilyn Marilyn-tshirt på twitter. SÅ DÅ GAV HON MIG EN!!!!

Älskar er kokosnötter

/Goth-Tjej Nyligensson

 

 

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Tack Smockholm

  1. Emma

    Men NÄR kommer du till Göteborg???

  2. Emma

    Så himla bra! Jag kommer med mitt tjejgäng, även fast vi redan vet alla tjejgrejer eftersom vi är tjejer. Men vi kan ändå tänka oss att lyssna på anda tjejtjejer som har tjejgrejer att säga.

Leave a Reply

