Smalmö

Hej hej hej! Har tatt på mig finaste alv-stövlarna för nu ska jag va i Skåne i tre dar och man vet ju hur dom brukar va där. Sagolika! Ska bo hos min bästis Emma Knyckare som skaffat sig ebola (eller likvärdig sjukdom) (får man ens skoja om ebola nu? För en månad sen var det ju okej. För då var det den roligaste låtande sjukdomen ever förutom krupp och bältros, men nu? När massa människor dör? Förlåt i så fall, om nån tog illa upp. Jag är ett as.) Knyckare är i alla fall sjuk så vi får se om jag kommer därifrån välbehållen. Jag ska ju köra Tjejgrejer på Babel ikväll, senast jag kollade var det typ 19 biljetter kvar, så det blir nog SLUTSÅLT HOLY CRAPARONI VA FETT. Imorrn ska jag ta en förmiddag på Kallis (alltså va naken i iskyla) och sen ha möte på kvällen med Emma och människor från Stockholm. Sen ska jag till Helsingborg på fredag, är du där då så köp din biljett HÄR Det är stället jag är nervösast för, för där har jag aldrig spelat och känner typ ingen (ja, förutom Dr Ost, men jag tror han har flyttat.) Det kommer bli bra ändå! (Väl?) Första saken först, ses ikväll sötetutor!

Puss
/Föreställning Showsson

IMG_5395.JPG

Leave a comment

Filed under Min vardag

Leave a Reply

