Eary-bridge, Örebro, nu kommer jag!

Hola! På väg till Närke (?) (en ren landskapsgissning) för ett sublimt P3 Älskar Örebro! Som vanligt kan du komma och spela in din egen podd -med mig! Och så intervjuar jag människor (och annat?) till sändningen i FM. Tex P3 Älskar Gävle hör du på lördag kväll, LYSSNA TACK.

Vidare så besegrade Skara mitt lilla Hyltebruk i förra veckans Det Stora Matslaget i SVT, Bert alltså. Men jag har sagt åt honom att han är skyldig mig en schlagerkarriär nu när jag lät honom vinna. Han sa inget utan FaceTimeade utan ljud när han var på thaimassage.

Idag hör du mig gästa PP3 i hela TVÅ (2) timmar, eftersom jag vickar som sidekick. Välkommen till lyss, kl 14!

Puss så länge!

(Här får ni en bild på Bernard när han var och hälsade på mig i helgen.)

IMG_5276.JPG

/Hundvakt DogWhisperersson

2 Comments

Filed under Min vardag

2 responses to “Eary-bridge, Örebro, nu kommer jag!

  1. Josefine

    Hello!
    Såg att du hade en “lucka” den 11/10 i din turné, hade varit suuuuperkul om du kom till Linköping då;)
    Ska ha tjejträff där och hade tyckt det passade fint!!! (önska kan man ju alltid;P
    Tjing från en annan Josefine

Leave a Reply

