Vad övrigt är, är trams

Hej alla kompisarna!

Och TACK för uppvaktningen på min födelsedag. Den kommer aldrig i hela mitt liv undanbedas. För jag ÄLSKAR att fylla år. Samt fylla mig själv med alkohol i samband med bemärkelsedan. Jag hade fest hemma i min nya lya i lördags. Fyra glas krossades, på golvet återfanns fläckar av vin, öl och kolasås. Tårtan var för söt, osten för god och alla var för härliga. En perfekt tillställning. Mycket likt denna:

Bild

Ett glatt operagängInnan dess var jag i Uppsala och Stockholm och ståuppade med Kringlan. Samt gick på opera. Mhm. Fyra timmar med Kim W och Don Giovanni (lika som bär?) på Kungliga operan, MAN TACKAR (Måns Winge för det). Det var verkligen härligt. Ty dom sjöng rätt och alla dog. (Två dog.) (Så inte alla. Men ändå ett oproportionerligt antal mot hur många dom var i deras gäng. Som dog samma eftermiddag.) (Spoiler alert)

Nu sitter jag och försöker skriva skämt till MIN EGEN FÖRESTÄLLNING. Sjukt. Jag ska testa den redan 6 april. PÅ STADSTEATERN. Det är för mycket i det här faktat SOM BEHÖVER VERSALER. Den heter Tjejgrejer och går att köpa biljett HÄR. (Snälla köp snart, för det är så pinigt om det är bara jag som inte har sålt nån.)

Vad övrigt är, är trams. Jag gjorde Aftonbladets internet-teve igår igen, går att se här. Nästa onsdag, 26e mars, är det återigen Standup på Rost, den 27e är jag i Skövde och ståuppar och 28-29 i Sälen men RAW-gänget. Vi får verkligen se hur det går.

Puss min egna vårlökar (inte pattar)

/Snusk Jämtsson

Leave a comment

19 March, 2014 · 12:01 pm

Leave a Reply

