Fett va?

Den här veckan inledde jag med att återigen göra det här skitknasiga att jag recenserar en debatt där jag inte vet vilka som debatterar, kan inget om sakfråga och ej heller ser debatten. Så här ser det ut då: 

Bildj

-Jag… vet… inte..?

Annars har jag en spexaroo tid, igår spelade jag in podcasten TSKNAS med Soran, Aron och Bristav. Idag ringde det en ashärlig människa och intervjuade mig för en radio som hette (jag chansar här) East FM (kan också varit “yeast fm” eller “gris -än sen?”) för imorrn tar jag Kringlan i hand och åker till Linköping och ståuppar. I alla fall TROR jag Kringlan ska va med, fast han är ju inte med på bild. (det är istället en ganska så trevlig tjej…) På fredag ståuppar jag i Jönköping för sossarna (och HÄR är deras svinsvängiga hemsida för detta. Och sen gör jag ett privat gig pro bono för det är alla tjejernas dag på lördag.  OCH SEN ÄR DET MELLO. (Vet inte vad jag ska tycka är mest spännande). 

Hoppas vi ses, puss!
/Ståupp Påvischansson

PS Gissa hur många semlor jag åt igår. Ni kan inte. För det är för otroligt. Men gissa. 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

