Nya datum!

Hejjö!

Livet är väl ljuvligt? Ja, för igår var andra gången jag stod på min egen klubb Standup på Rost (Wollmar Yxkull 52) och alla var skithärliga! Nu skrev jag just in i kalendern att nästa gång är 26 mars, kom om du vill. Eller låt bli för det blir så himla fullt. Men glatt! Annars kan vi umgås på andra ställen, här är mitt mars:

6/3 Standup LKPG HA HA, Linköping (Med Kringlan Svensson. Visade det sig.)
7/3 Standup Feministisk after-work, Jönköping
11/3 MIN FÖDELSEDAG (skicka present tack)
12/3 Standup Oslipat Uppsala (Crazy Town-special)
13/3 Standup Oslipat Sthlm (Crazy Town-special)
26/3 Standup på Rost, Sthlm
27/3 Standup Skövde (var får du fråga Petter Bristav) (Också med Jesper Rönndahl?)
28-29/3 Standup RAW på turnén i Sälen

Jag önskar se dig på minst två gånger i min bästa månad. Utöver de har jag och Knyckare startat komikkollo, läs mer här.

Hej på en stund!

Hej på café/Vit Ljusson

4 Comments

Filed under Reklam, Saker ni bör veta

4 responses to “Nya datum!

  1. Harry [phergon]

    1. Var skickas presenter?
    2. Komikkollo, shit va kul. Det vill jag på, asbra initiativ!

    • 1 skicka dom till Josefinito Produktion, Hertigvägen 12, 126 52 Hägersten hurra!
      2 och eller hur! Vi hoppas kunna göra det på tusen ställen så att alla får va med! Puss

  2. Ebba

    Men hur anmäler en sig till detta komikkollo under Litteralund då?

Leave a Reply

