För mig är det fortfarande lite 2013

Hej pipfisar!

Waouw! Nytt år. Nya grejer jag ska göra. Vill ni följa med? Ja tack. Då ska ni bege er till nedannämnda ställen följande datum medtagandes era piggaste tittögon och största höröron på:

29/1 Standup på Cafe Rost – MIN NYA STÅUPPKLUBB!!! DÄR KOMMER VARA ROLIGA MÄNNISKOR SOM DRAR OKEJ SKÄMT

EDIT: 31/1 Okej glömde, jag ska ju ståuppa på RAW, Hilton kl 20.00

2/2 Helt sant! 10.33 i P4

9/2 Helt sant! 10.33 i P4 (och alla andra kommande söndagar)

19/2 Gäst i Knyckare i P3, 11-12

19/2 Standup, Oslipat Malmö (Crazy Town-special)

6/3 Standup LKPG HA HA, Linköping (Med Jesper Rönndahl)

11/3 MIN FÖDELSEDAG (skicka present tack)

13/3 Standup Oslipat Sthlm

27/3 Standup Skövde (var får du fråga Petter Bristav)

28-29/3 Standup RAW på turnén i Sälen

Och som vanligt då var tredje vecka i City Skåne och alltid i Crazy Town. Och så är nya avsnitt av Torsk på Tuben inspelade, men jag vette fanders när dom ska gå. Hör av er om ni vet nåt. Nu bjuder jag på en bild ur livet:

Bild

Ja, det är jag och Nordegren. Ett radarpar. Jag är radarn och han är det stora mörka okända blå som ingen skådat hela vägen in.

/Ubåt Kurskson

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “För mig är det fortfarande lite 2013

  1. Joel Viking Göransson

    Er bild är lite överexponerad Josefinito.

Leave a Reply

