Nattsmuggla

Holaz!

Jag sitter i mitt kök och försöker vakna till efter nattens synthmangel. (Inte en fysisk mangel) (Eller psykisk) Jag satt uppe och klippte mina inslag till Elektroniskt i P2 som går två söndagar i rad, den 27 okt och 3 nov. Det är en serie där jag gör en karta över samtliga subkulturer inom modern elektronisk musik. (Faaaancy) (Egentligen beskriver jag bara samtliga personer ur min och min brors umgängeskrets för 12 år sen). Jag skulle väldigt gärna vilja att ni lyssnade. Dels för att jag lagt ner ganska mycket tid på det. Och dels för att P2 behöver utöka din publik. Med minst en. (För i så fall, en tioprocentig ökning, YAY)

Kanske blir sketchen så bra att jag vinner Kristallen och tar med mig upp alla Modellpojkar på scen i mitt tacktal?

Kanske blir sketchen så bra att jag vinner Kristallen och tar med mig upp alla Modellpojkar på scen i mitt tacktal?

Nu ska jag klä på mig kläder som passar i en musikal. Ska hoppa in en kortis i en sketch till Bergs bärbara talkshow. Det är jag, Annika Lantz samt en vampyr. Det är allt jag vet. Sen ikväll titta på teaaater med Kim W. Alltså tillsammans med han. Det är inte han som skådespelar (THANK GAWD). Nej, för det gör ju Robert.

Nästa vecka RAW. Vilka kommer?

Tchüsss!

Media Männskansson

2 Comments

Filed under Min vardag, Saker ni bör veta

2 responses to “Nattsmuggla

  1. Hur poddcastar man elektroniskt i P2, kan inte hitta knappen..

  2. hanna

    Mera bloggar Josefin! Du skriver så roligt🙂

Leave a Reply

