HÖST? REDAN?!

Image

Här är jag på Emmaboda i somras med dom ljuvliga Cupid kidz

Va sjukt. Att jag är förkyld igen ja. Men också att det blivit sep-satans-tember utan att jag märkt nåt. Vikken härlig sommar vi haft ihop va? Nu är det kört. Men det betyder ju inte att vi inte ska ses mer. Här är höstens datum för spexiga grejer jag gör:

17/9 Torsk på Tuben, TV3

24/9 Torsk på Tuben, TV3

1-2/10 Föreläsning Dramalogen, Halmstad

3/10 Standup, Humorfalangen Lund

10/10 Humorhimlen Live, Malmö och P3

16/10 Standup, Oslipat Malmö

18/1o Standup, Oslipat Jönköping

1/11 Standup, RAW Stockholm

5/11 Standup, Oslipat Uppsala (Crazy Town-special)

6/11 Standup, Oslipat Stockholm (Crazy Town-special)

15/11 100 bästa killarna, Victoriateatern Malmö

27/11 Gäst hos Moa Svan med gäster, BioRio, Sthlm

Och så tillkommer några fler Torsk på Tuben, kanske lite P2 och fler datum med knasiga saker jag gör. Och som vanligt Citys nöjespanel var tredje vecka och varje måndag podcasten Crazy Town. Tycker ni det är för lite? Jag med. Så därför tänker jag satsa alla mina padollars på att ge ut en ep till jul. Gott nytt! (OCH GLÖM INTE TITTA MER PÅ NÄR JAG STRÅLADE I DOBIDOO!!!

/Höst Lövsson

4 Comments

Filed under Roliga grejer jag ska göra

4 responses to “HÖST? REDAN?!

  1. fanny

    åh jossan du var ju f a n t a s t i s k i dobidoo (synd bara att det andra laget var så tråkiga). och när kommer oslipat crazy town-special till malmö?

  2. caroline

    Hallå ja! Det var jag som fick ta bild med dig i lördags och som tjatade om radion🙂. Jag har inte sett dig på tv så mycket, men du har ju mer tv- än radioutseende! Tack för bilden /caroline

Leave a Reply

