Sommarsession ska påt igen

På vägen igen

På vägen igen, foto: SR/Mattias Alm

Hola sweethearts!

Jag har ett strålande liv jobbmässigt, katastrofalt privat. Så alla glada tillrop ni sitter inne med kan ni komma med nu. Tack på förhand. (OBS det är inte SÅ farligt) (Men ni vet, när allt smör i Småland är slut för att nån jävel sålt det. Och sen tagit alla pengarna själv. Och köpt vingar för dom. ) Men det hindrar ju inte mig att åka runt till er och ha en underbar tid mer er i publiken. För nu är sommarn här! (Inte än.) Framöver ser ni mig:

29/5 Standup – Taboo comedy, The Liffy, Sthlm

30/5 Standup (på engelska, mamma mia)- Big ben, Sthlm

2/6 Standup – Gute standup, Sthlm OBS OBS INSTÄLLT! (Det var dom, inte jag)

3/6 Standup – El Mundo (FÖR SISTA GÅNGEN!),  Sthlm

4/6 Standup (på engelska, va vill jag mig själv?) – True but funny, Kphm

6/7 P2Live, 19-22

7/7 P2Live, 19-22

Sen börjar festivalsommarn.

6/7  Allsång – Pildammsparken, Mmö

17/7 Allsång – Pildammsparken, Mmö

24/7 Allsång – Pildammsparken, Mmö

27/7 Standup med Emma Knyckare – Rotundan, Hlstd

14/8 Standup – Gbg kulturkalas, Gbg

16/8 En afton med Donna Summer, Gbg

19/8 PREMIÄR 100 bästa killarna, Mmö

31/8 100 bästa killarna, Lund

KOMMER NI!?!

/Gig Apansson

8 Comments

Filed under Reklam, Roliga grejer jag ska göra

8 responses to “Sommarsession ska påt igen

  1. Mathias

    Frågan är väl när du kommer till Linköping🙂

  2. Frida

    Heja Jossan du är bäst, den som snodde smöret luktar pest!

    Kommer nog på Gute som det ser ut. Kan man få ta idolbild med dig då?

  3. karin

    Åh finaste roligaste jossan! Du är så himla himla bra och jag blir ledsen och besviken på mig själv att jag inte bor i sthlm, malmö eller gbg. Kaaaan du inte besöka lilla Linköping? Vi är i stort behov av din förträfflighet!
    ps. snygg är du också.

    • Wow Karin, det var underbart att få höra, TACK! Som sagt, meddela din lokala ståuppklubb att du vill ha mig, så kommer jag som ett skott!

      Puss och kram och du är också vrålsöt.

  4. Signe-Annie

    Jag såg dig på Trädgården i onsdags och mitt hjärta tickade på lite extra! Jag hade mest av allt gå fram till dig och ösa över alla komplimanger jag kan.Men jag var för cool/feg för att göra det. Något tips på hur man ska bete sig när man ser dig? Om man har turen att lyckas så klart.

    KRAM Signe-Annie

  5. Göran

    Göttebårrrg!
    Augusti låter trivsamt. Då har man förlikat sig med alla bekymmer med båten och kan avnjuta landbacken till tonerna (?!) från rödhårrter (skarborgska) begåvad lustigkurra. Ljus i tunneln!

Leave a Reply

