In the butter

Presenter på posten!

Presenter på posten!

Hello littul ladies!

Jag var i radion i veckan och pratade om töntar som inte gillar tjejer, lyssna HÄR. Marcus Johansson sa också saker, han går att läsa smarta saker av HÄR.

Sen ska jag be att få tacka för fina presenter, speciellt du ljuva människa som inte skrev ditt namn men som gav mig svinfina girlanger DU GJORT SJÄLV!!! Tack. Dom blev as-sweeta i lyan:

Hemma hos mig!

Hemma hos mig!

Annat jag gjort i veckan: Onsdag – Spelat in parodi på Hela Sveriges fredag, det ser du i kvällens Partaj. DÄR JAG ÄR MED! TITTA! TITTA! PÅ KANAL 5!!!!!!!

Torsdag – Spelat in parodi på Girls, jag var Lena Dunham. Har ingen bild. För jag glömde ta en. Men förhoppningsvis har Baluba råkat få med det på band. Eftersom dom filmade pisset. Fredag – Åkte till Gbg och ståuppade. Det gick bra. Det var jag och chefsläkarn i Molanders, OBS se bildbevis.

Molandersläkarn och jag

Molandersläkarn och jag! Bara en med dubbelhaka!

Sen åkte jag tåg hem, i samma vagn var också Peter Apelgren, ingen kunde slappna av. Framför allt inte han. Sen såg jag Mikael Wiehe på tågcentralen. Han skällde ut en gumma. Kan varit hans mamma. Eller fru. ELLER BÅDA????? (Obs, jag tror inte Mikael Wiehe på riktigt är gift med sin mor.) (MEN I FANTASIN????? Nej. Inte det heller.) Idag har jag och mamma Gunnel varit på Nationalmuseum.Vi tittade fyra utställningar. Ändå var hon mest imponerad över att vi såg  Magdalena Ribbing. Va likt hennes namn är Rimming, har ni tänkt på det? Har HON tänkt på det? Förmodligen inte. Ska jag säga det till henne? Nej. Det är nog inte rätt etikett. Bättre att viska det bakom hennes rygg.

Okej, nu ska jag koka te och äta engelska crumpets jag fått av Jenny. Imorrn ska jag till Köpenhamn för en sinnessjuk grej. Jag kommer inte säga vad det är. Men jag berättar om det går på röven. Hörs snart igen. SAMT SES FÖR OM NÅGRA TIMMAR ÄR JAG PÅ KANAL 5!!! (Pinigt om jag inte är med, tänk om dom klippt bort mina sketcher. Så fall: glöm allt jag sagt. Hej)

/Christine Meltzersson

 

2 Comments

Filed under Min vardag

2 responses to “In the butter

  1. Odbjörn

    Jag såg dig och vad jag trodde var mamma Gunnel (och nu är rätt säker på var mamma Gunnel) på spårvagnen från Djurgården. Ville gå fram och krama dig för att allt du flamsar ur dig gör mig så glad. Men jag blev så star struck så jag satt istället och stirrade på stackars mamma Gunnel som nästan såg lite plågad ut på slutet. Förlåt för det. Men du (och mamma Gunnel) är iaf underbara personer! Så nu var det sagt (på detta högst opersonliga och mesiga… nästan lite lismande.. sätt).

  2. Åååh min ljuva Odbjörn! Jag blir lycklig över att du kände igen mig (och Gunnel) men nästa gång kommer du fram och hälsar okej? Du är ljuvlig och underbar som säger så fint till mig, TACK!

Leave a Reply

