Kalas!

Alltså Partaj! Jag har börjat jobba på Partaj! Jag hoppar in lite olika dar. I måndags var första gången, på förmiddagen hade jag en (1) replik. Som var: “Och quinoa.” Det gick bra. På eftermiddan var vi i en videobutik (heter det fortfarande det? en dvdhyr-affär?) och var taskig mot folk. Imorrn ska jag vara förskolefröken. I sketch alltså. Jag har inte skrivit upp mig i en vikariepool för lågstadielärare. Än.

Nu kollar jag på Sveriges mästerkock. Det är fnissfest. Kockarna ska göra korv. “Göra” “korv”. Dom “pressar och trycker” ut korv. Nu sa Per Moberg “Du måste få ut korvarna!”, Magnus svarar “Ja, jag får jobba extra hårt.” HAHA nu är han så ansträngd att han måste ta av glasögonen.

Skål på min födelsedag

Jaja, det var det jag hade att tillföra idag. På lördag är sista Club Euphoria och sista schlagerallsången för mig i Malmö. Kom kom eller skicka mig en present FÖR PÅ MÅNDAG FYLLER JAG ÅR!

Puzz
/Bornu I Hägerstensson

1 Comment

Filed under Min vardag, Saker ni bör veta

One response to “Kalas!

  1. Jasmus

    Nämen grattis!

Leave a Reply

