Istället för kräk

Hallån!

Jag har kräkits! Innan. Nu är jag frisk igen. Men det betydde ju att jag var tvungen att ställa in El Mundo i måndags. Men jag kommer gottgöra det MED ATT UPPTRÄDA PÅ EL MUNDO TVÅ VECKOR I RAD! Först på måndag 18e, med helt nya grejer. Sen veckan efter, 25e med ännu nyare saker. För det är tema. Så då ska ni komma. Om ni bor i Sthlm eller inte tycker om att gå ut där, så kan ni ju istället gå till Club Euphoria i Malmö på lördag. Det blir fett. Fram till dess kan ni få kolla på en gammal klassiker. PUZZ

/Schlager Magersson

Leave a comment

Filed under Min vardag, Reklam

Leave a Reply

