Helgen tär

AHME! Nu är jag nästan sjuk igen. Jag klarade premiären av mello-allsången på Slagthuset (Succé, go me!) där Kikki Danielsson fick ställa in men jag istället fick besök av ljuvliga Linnea Henriksson. Hon, Kakan Hermansson och jag såg mellon ihop (som andra slags pantertanter, samtliga klädda i paljett) och sen drog jag av vår show på en timme. Vill ni se pisset är det bara att masa sig till Slaghuset på lördag. Åtta-ish drar det igång, tävla om två flasker bubbel med att gissa rätt finallåtar och ni kan som de två ljuvliga damerna i lagom ålder bli kanontankade ihop.

Såhär såg det ut ungefär. (Obs inte ungefär, exakt såhär.)

Såhär såg det ut ungefär. (Obs inte ungefär, exakt såhär.) Från Sydsvenskan framsida

Idag blev det klart att jag också kommer till Gbg och ståuppar den 22 mars också på Kristallklart, förutom att jag kör på Rubys den 11 april. Samt att jag fick jobbet på det jag provfilmade häromdan men jag vågante säga vad det är en innan jag fått kontraktet. JINXAR NI VET

Något annat? Som dom alltid sa på Pressbyrån i Svalöv. Vi tror att det stod i deras anställningsvavtal. Men så var det ofta nåt annat med. För jag blev alltid så sugen på chokladdelfin där i kassan. Så dom fick ju rätt. VEM HADE KUNNAT ANA?!?!?!!!!!I[|||§∞

Daniels Kikkisson

PS Kolla hur tjuset det var i City med:

City: Allsången

3 Comments

Filed under Etermedia

3 responses to “Helgen tär

  1. Pingback: HALLÅÅÅ ELLARRR! « How hard did you hit your head?

  2. Jenny

    Jag hörde att du pratade om mello-allsången i podden och hoppades på att du körde i Stockholm. Händer allt kul bara i Malmö?!?!? (ps. Om jag bara fick ha en favvopodd skulle det vara CTpod!)

  3. a

    JA, vad kul! ses i Gbg då!

Leave a Reply

