Om ni vill va med mig, så kan ni va med mig

Det i rubriken ovan är allt jag minns från låten dom tuffa sjöng i Ebba och Didrik. Hör gärna av er om ni kan nåt mer. Hörrni, jag ska ju gigga och synas lite under våren och skulle uppskatta storligen om ni kunde komma, lyssna, läsa. Tack.

Här ärs: Josefin Josefinito Johansson

28/1 Nöjespanelen, CitySkåne

2/2 Allsång Slagthuset, Mmö

9/2 Allsång Slagthuset, Mmö

11/2 Standup El Mundo, Sthlm

16/2 Allsång Slagthuset, Mmö

18/2 Nöjespanelen, CitySkåne

20/2 Standup Oslipat, Mmö

23/2 Allsång Slagthuset, Mmö

2/3 Allsång Slagthuset, Mmö

9/3 Allsång Slagthuset, Mmö

11/3 MIN FÖDELSEDAG! Samt medverkar i Nöjespanelen, CitySkåne

9/4 Standup Oslipat, Uppsala

10/4 Standup Oslipat, Sthlm

11/4 Standup Rubys, Gbg

16/4 En God Idéhistoria, Kristiansstad

Så, det är det jag vet än så länge. Bara att krita in i kalmenackan. Allsången läser ni om HÄR. (Varning för hysterisk ljud)

/Hålla Sigframmesson

1 Comment

Filed under Roliga grejer jag ska göra, Saker ni bör veta

One response to “Om ni vill va med mig, så kan ni va med mig

Leave a comment