FÖR lång helg

Hola!

Va mycket att göra nu. I torsdags åkte jag till mamma, där åt mammas hund Bernard sönder en strumpa, sen åkte jag till Gbg i fredags och käkade middag med Rille Nerbe för att sen gå till P3Bar. Sen åt jag frukost med Rikard Diego för vi bodde på samma hotell. Där bodde också Lilla Namo som jag var tvungen att säga till att hon är så himla bra för det är hon. Sen var det P3Guld, det såg ut ungefär så här:

Martina Thun och Josefin Johansson på P3Guld.

Martina Thun och Josefin Johansson på P3Guld.

Sen åkte jag till Malmö för att repa allsång. Jag ska leda den på Slagthuset i Malmö under alla Mello-finalerna. Varje lördag ska ni gå dit och sjunga tack. LÄS LÄS LÄS här.

När jag övat klart spelade jag in podd. Den blev bra för en gång skull. Sen repade jag lite till. Sen åkte jag hem till Sthlm och provfilmade för en grej. Jag var härlig. Nu måste jag vänta i tusen år på att få reda på om jag fuck det. Fick det. Men fuck om jag inte fick. Nu är jag hemma! Och har gjort vegansk korv stroganoff. Det var gott. Hejdå.

PS Tänk att jag och Ola Selmén delade ut pris förra året till årets låt. HERREGEWD va sjukt. Minns ni det? DS

/Party Festisson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “FÖR lång helg

Leave a Reply

