Hurra det är Jan(banan)uari!

Hello!

Jag sitter och tittar på Big fat quiz of the year som brukligt i januari och har skrattat mig illamående. Sitter, det vill säga, i min nya lägenhet, I STOCKHOLM. Eller i stan har jag ju bott sen i september, men idag adressändrade jag till nya lyan! Bor en kulle bort från Jeppe i Hägersten och trivs så himla bra. Kom och hälsa på! (Kom inte och hälsa på. Det är svinlitet.) Nu ska jag snart gå och spela tvspel med Kimdubbelv. Han har ju inget jobb nu utan lever på olika stipendier han fått, så han är inte svårövertalad till en helkväll med Playstation.

Bild

I fredags och lördags ståuppade jag på Norra Brunn. Båda gångerna kom jag på mig själv med att backstage sitta och le det fjäskigaste jag gjort sen mellanstadiet. Orsaken? Schyffert var på besök. Andra dan Johan Rheborg. Aldrig förr har nån försökt smila sig till en roll i en TV4-sitcom så mycket som undertecknad grimaserade. Avskyvärt att se. Dom har inte ringt. Men på scen gick det ljuvligt, tack för att ni kom! Här näst ser ni mig: i publiken på P3Guld.

Puss

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Hurra det är Jan(banan)uari!

  1. Matilda

    BOO! Som vi älskar honom! Nästan lika mycket som vi älskar Josefin!
    Kan du inte snälla försöka fjäsk-le dig till ett P3-guldnummer med, när du ändå är igång? Förra året var ju u n d e r b a r t!

Leave a Reply

