Äntligen kom det

Hej godisar!

Jag är trött. Har varit uppe sen 1066 (Slaget vid Hastings) för jag och Krisse Jonzon var med i Musikhjälpen med Pingel! Titta HÄÄÄÄR.

I torsdags ståuppade jag för 180 härliga studenter i Göteborg. Sen var det så trevligt där och jag blev så vänligt behandlad (som om jag sutto uppå en tron) att jag stannade i hundra år. Sen till Malmö för möten och imorse då radio och ikväll DJeri på privat fest. HUUUUR FETT HAR INTE JAG DET?!? Imorrn spelar Pingel en låt på quiz på Babel, Malmö. Kom och quizza! Man får gissa!

Och i veckan kom denne: (alltså se bild)Finito ska till Guldet

För första gången fick jag en P3Guld-inbjudan på posten, DET HAR ALDRIG HÄNT INNAN. Alla andra gånger har jag antingen tjatat mig dit eller tryckt mig in via nån sunkig backstagedörr. MEN NU! SKA JAG FÅ GÅ PÅ RIKTIGT! Ses vi där?

Puss

Leave a comment

Filed under Min vardag, Skryt, Uncategorized

Leave a Reply

