Ett normalt färgfoto

BildJag har vart i Finland med Emma Knyckare. Hon älskar Kristina från Duvemåla. Jag känner Robert om spelar i Kristina från Duvemåla i Helsingfors. Jag tog dit na. Det var härligt. Återigen så vid första andra taktslaget innan ens ridån gått upp satte jag igång vattenkranarna. Och grät i fyra timmar till föreställningen var klar. Sen hade vi en strålande stund på Helsinkis gater.

Ikväll har jag spelat in Crazy Town med Kringlan och nu sitter jag i soffan och väntar på Date and the city, mitt nya bästa program på TV3. Jag twittrade till dom att jag borde leda nästa års Ensam mamma söker-efterintervjuer. Dom svarade inte. Så jag tror det blir av.

Imorrn åker jag till Malmö (NU IGEN, JAG ÄR FAN ALLTID DÄR) för att mixa nya låten med Pingel. Sen konsert på onsdag, möte på fredag och sen kalas på lördag. Det är för lite jobb i den veckan. Men så härligt har jag det nu. Fett för mig. Under tiden kollar jag på grejer jag gjort innan. Till exempel det HÄR.

Kyssar kolchosser!

PS Just det, jag var ju med i P1 förra veckan. Alltså  RIKTIGT RADIO. Du hör det HÄR.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

