Tack Malme och Uppsala

Bild

Hej hotpants!

Har just klivit ur Måns Möllers bil och rasat in i min lånade lya på Söder. Han och jag och tre till har ståuppat och improviserat comedy idag i Uppsala. Jag tog mig dit med världens längsta tågresa, som märkligt nog involverade buss. Igår sjöng jag i ett showcase på MalmöOpera och nu ska jag äntligen få sova hurra hurra hurra!  Nästa gig är nog inte förrän 28e va? Varför frågar jag er? Ni svarar ju ändå aldrig. Och kan min kalender så mycket sämre än jag. Och då kan jag jag den knappt själv. Men på fredag kan ni höra mig och Emma Knyckare i P3. VI SPELAR HITS!!! I Min spellista kl 12.05. Lyssna lyssna hör hör. Och kolla på Gabba Gabba varje onsdag!

Pussarrr ponnies!

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “Tack Malme och Uppsala

  1. Anders S. Nällson

    Det är vi som ska tacka! Det var fantastiskt kul igår.

    • Nämen! TACKS! Var du också där? Och kom inte fram och hälsa?

      • Anders S.

        Nämen ojoj, har jag råkat stjäla någon kändare persons signatur nu? JAG var där, och gick fram, hälsade och stal en kram. Men jag är ingen kändis utan bara ett ensamt litet stort fan.

        • Men va, hann jag glömma bort det på den lilla tiden? Jag är dum i huvet, så klart du var framme och hälsa, ber om ursäkt för min tarvlighet att alltid förutsätta att ingen vill ge mig uppmärksamhet. Puss och kram!

        • Anders S.

          Ingen skada skedd! Jag tar det bara som en förevändning att störa dig ett lite längre tag nästa gång. Kram!

  2. Dennis Mistander

    Jag såg dig faktiskt dig i Borlänge i somras🙂 Men du var väldigt mycket “på väg” nästan lite “bråttomframåtlutad” och dessutom i sällskap av en kebabrulle om jag inte mins fel😛 Så innan veliga lilla jag hade bestämt mig för att ropa HEJ! Så hade du redan försvunnit in kärleken som är allt folk på P&L..😦 Får bestämma mig redan nu för alla framtida utfall av hälsning på vederbörande ^^

Leave a Reply

