Sköna söndag. Sköndag. Bättre.

Igår hade vi minifest hemma hos Jeppe. Dvs lådvin, spotfydisco och tre kilo vindruvor som KimW köpt. Så idag vaknade jag halv ett av att denna Kim W ringde och väckte mig. Sen har samme man dragit runt mig på stan för att titta på hans favoritstatyer, äta koreanskt och kolla på film. Vi spelade också tv-spel, jag spöade honom så himla mycket i Skullgirls. Alla killar med dålig-förlorar-tendenser måste lära sig att komma ihåg hur duktig jag är på fightingspel. (Jag är as. Jävla. Bra.)  Nu i veckan ska jag… Ja, vad ska jag? Jo, just det, göra sånt som gör att man får jobb sen. OCH SÅ SKA JAG SPELA IN PODD. Kl tio bestämde jag och Kringlan just. Så den kommer väl ut sen.  Efter det. Nån gång. Kommer ni lyssna? Ja, det ska ni. 

Vi hörs en annan dag. Här är en bild på mig och Emma Knyckare från vår semester i september. PussBild

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Sköna söndag. Sköndag. Bättre.

  1. Jag råkade surra runt i den svenska bloggvärlden nyss, ville kolla vad det är som så många läser. Det är ju en halv miljon människor som besöker t.ex. Desirée Nilssons blogg varje vecka. Onekligen verkar detta viktigt för folk, så jag vill veta vad som är grejen. Har inte förstått något än.
    I alla fall var det skönt att komma tillbaka till mina egna bloggar och se era snygga nunor ^^!

Leave a Reply

