OBS omålat

Jossans hår, så himla ofärgatHerregewd va fett hår jag har. Jag har varit hemma hos min mama och och sen min papa och då blev det liksom inte av att jag tvättade det så många gånger. Under den veckan. MEN JAG DUSCHADE! Så jag är inte äcklig. Jag var tvungen att duscha för jag testade mammas gåband hon har i källaren. Så två dar i rad vaknade jag och gick rätt ner, drog på tv11 där mycket passande sände repriser av Biggest Loser. Va motiverad man bli av att träna när man ser alla dom helt sfäriska människorna på teven. Och så är håret ofärgat med. För jag måste hålla ner det i kulör till en scenpilot jag ska göra om typ tie dar. Så jag får gå runt och se förjävlig ut så länge. Men jag kan ju tvätta det, det kan jag.

Nu sitter jag och gör så himla många viktiga (men snor-jädra-tråkiga) saker. Fakturerar, mailar chefer och kollar hur många som följer mig på twitter. Jag blir så himla glad när det blir en fler. Det är dåligt va? Att mitt humör utgår ifrån om nån tycker det ska bli gött att läsa när jag skriver könsord. Men jag måste göra nåt som uppehåller mig från att bara gå och läsa min bok. Det är sjätte och sista i Vampire Academy. Jag kommer bli så himla ledsen när den är slut. OCH DEN ÄR TYP REDAN DET! FÖR ALLT HAR REDAN HÄNT! ALLT ÄR UPPLÖST! Så varför håller dom på och drar ut på det med massa scener från sjukhuset dagarna efter, hur livet är in court nu osv? Jag fattar ingenting. Det kan visserligen bero på att jag läste den till kvart över ett i natt när jag såg i kors och också var uppsvullen av gråt när jag trodde Rose dog. Så jag kanske ska försöka göra slut på dom tretti siderna som gäckar mig. Så jag kan börja på nåt nytt. Har nån ett förslag på en ny vampyrserie som är skitlång och spännande (och inte för snuskig, jag har läst för mycket dirt)?

Puss homies, jag gillar alla er.

Leave a comment

Filed under Klag, Min vardag

Leave a Reply

