Tjocktober

Hello lallor! 

Mår ni bra? Jag mår som vädret, mulet ibland men vissa dar va, sun-eee! Jag bor i Stockholm nu för er som för bok. Har en strålande tillvaro av att sova länge och jobba på kvällarna. Härnäst ska jag va med i Humorhimlen Live i Malmö, på Palladium. Kom dit är ni söta. Eller åt bli, stanna hemma, ta en macka med soywurst och dra på radion vid 19.30, så hörs vi där med. Jag och Jeppe är först, för han ska iväg och gigga nån annanstans. Men jag stannar för autografer. Att skriva alltså. Eller såklart, jag kan ju ta era också. 

Bild

Så här såg det ut förra året. Rille och Jossan på dansgolvet. Apropå det, så var sagda par med igår i Christer i P3 mellan 9 och 11 i Fördomsprofilen, det går att höra HÄR

Nu ska jag ut och promenera med Jeppe och Marie. En annan sak ni måste skriva in i kalendern (komma på) är Pingels releasefest för vår t-shirt. 28 nov på Moriskan, Malmö. Det kommer bli ph1! Puss så länge!

/j-girl

 

Leave a comment

21 October, 2012 · 1:16 pm

Leave a Reply

