Sommarn

Bild

Hellos!

Ni vet väl att jag kommer till Peace & Love? Och ståuppar för er? Men också som förra året, med radioprogrammet med Sveriges längsta namn -Musikguiden i P3: Sommarsession. JAG SKA ALLTSÅ FÅ BETALT FÖR ATT ÅKA PÅ FESTIVAL OCH HÄNGA MED FOLK! IGEN!!! OM det är ett sommarjobb är det världen sjuk. PÅ tisdag ska jag åka utomlands och spela in en grej som jag inte får säga än men som alla jag sagt det till varit avundsjuka på. Sjuka i huvet. Vi hörs snart. Puss

/Dålig Hemlighållaresson

4 Comments

Filed under Roliga grejer jag ska göra, Saker ni bör veta

4 responses to “Sommarn

  1. Alex

    Fan va du bombade idag josse!

  2. Sofie

    Är minsann glad åt att du fick just det sommarjobbet, för då fick ju minsann jag se inte bara en – utan tre skymtar av dig! Samt ett kisande leende efter att jag stått och hoppa likt en känguru efter att se ditt hårsvall komma gåendes!😀

  3. JAE

    Du är så vacker josefin!

Leave a Reply

