DETKOMMERALDRIGGÅ

Crazy Town-gänget, foto: Niklas AnderssonAhh aah, hur ska det gå? Hur ska jag hinna?! Borde lägga ut CrazyTown-filmen, borde lägga ut nästa En God Idéhistoria-trailer, borde FRAMFÖR ALLT skriva klart ExtraExtramanuset som jag ska säga imorrn, om bara sexton timmar. Och om jag nu hinner skriva det, hur i allsin dar ska jag hinna LÄRA MIG ovannämnda manus? OCH NU KOM ROBERT OCH HÄLSADE PÅ!  Gotta go.

/Själsligt Dödsson

Leave a comment

Filed under Klag, Saker ni bör veta

Leave a Reply

