Nämen. Va?

Jag kanske börjar blogga igen?! Va, vad säger ni nu då? Inget såklart. Eftersom ingen längre läser den här ouppdaterade lilla tramsesidan. Men det ska det bli ändring på nu. Eller ska det det? Det står skrivet i stjärnorna. Och möjligt att läsa, för dom jobbar ju inte med skrivstil dom stjärnorna.

Hej.

Lagom lång luggJag sitter på tåget till Stockholm, ska sova där lite kort innan jag svintidigt imorrn ska till Arlanda och flyga till Skellefteå. Va? Hör jag er säga, Skellefteå? Det låter så långt norrut att det kanske inte ens finns. Detta stämmer. Det är exakt så långt norrut. Men jag ska dit. Håll i hatten. På tors- och fredag håller jag till på Trästockfestivalen. Vid lunch ska jag träffa Le Kid. Om dom vet jag: nästan noll saker. Jag vet att dom vart med i schlager. Men who hasn’t? Ja, JAG till exempel. Men det hade ändå inte gått nu. För jag har råkat klippa luggen för kort. Se:

Så jag får vackert vänta. Vi ses där. VÄL?

Puss
/Klippy Saxsson

12 Comments

Filed under Saker ni bör veta

12 responses to “Nämen. Va?

  1. Klart att det finns folk som läser Internets bästa blogg! Vad skulle vi annars göra?

  2. Expanders

    Min röv läser fortfarande din blogg i alla fall🙂
    Det vore kul om du skrev lite oftare här, då kanske resten av mig också skulle läsa lite oftare.

    Ps. Akta pannan så den inte blir solbränd utan lugg nu!

  3. Men vad härligt med ett nytt inlägg och vad OTROLIGT roligt med Skellefteå! Det är ju för bövelen min födelsestad! Om det är soligt är det faktiskt Sveriges bästa stad! Handla godis på Godisvågrn i gallerian Vintergatan och kalla inte Skellefteå för nåt annat än schtaaaan (uttalas med mycket nasal röst)! Ha det fantastiskt! Vi tänker på dig här i Montpelier, Idaho! Pöss

    • Jag var inne och vände. Men en sak som var konstig med Vintergatan att inga skoaffärer skyltade med skor. Fönstren var fyllda med hyllor -inga fotdon. What’s up w that?

  4. Mera inlägg! Mera inlägg! RSS-feeden har inte glömt dig.

  5. Håller med de andra, klart att du ska blogga! =)

  6. sigrid

    ja! blogg! såg dig på peace 6 love lite backstage där jag satt och åt ben&jerrys glass som det glatts delades ut till volontärer.
    men! såg dig. blev för star struck för att säga hej. sant!

Leave a Reply

