Ett snabbt skryt. Ett skryp.

Pod! Pod! Pod! Ska jag försöka göra igen. Kanske på söndag. Beroende på om Ullan (Ull the gull, Ulrika Ellemark) stannar länge i helgen eller inte.  Igår var jag på företagsgig, vickade på Världens snabbaste allsång på engelska. Tetra Pak roade sig kungligt. Jag var strålade som vanligt. Ikväll ska jag vara med på Oslipats improstandup, med andra skoje-töntar. Kom vettja, det kan bli avskyvärt! Jag har också hunnit göra två telefonintervjuer, igår med Hallandsposten, idag med Värnamo nyheter. Men det finaste av allt har Johan Hilton sagt (förutom den gången när samme man kallade mig Sveriges Åsa Fång. Jag var rörd. I en minut kanske.)och det är den här krönikan. Läs sista partiet. Det ser ut så här:

/Inga Skruplersson

2 Comments

Filed under Skryt

2 responses to “Ett snabbt skryt. Ett skryp.

  1. Ersa Erslund

    Men i händerna på en kommersiell pratkanal? Nja, jag tycker nog att fröken Josefinito, Jeppe samt hela gänget i Tankesmedjan med härliga Liv i spetsen passar bäst på SR. Eller i egna fristående podprogram!😀

  2. Daniel i "Halland"

    Fröken hamnade minsann på bild i första uppslaget i VN.

    Under rubriken “Kränker kändisar”🙂

Leave a Reply

