Boken släpps! Boken släpps! Sloken Läpps!

Vet inte vad det sista betydde, men det innan betyder att Rikets sal-boken alldeles strax släpps ju! Och det kommer vi fira med mer mediatid till mig. Så imorrn, torsdag ska du först lyssna på Sveriges Radio P4 Malmö från 8.30, då är Kringlan och jag där. Sen ska du slå över (på din webspelare, eftersom typ ingen av er bor så ni kan höra det den naturliga vägen) till P3Populär vid 10-snåret. Därefter läsa tidningen City nån gång efter elva. Okej? Kan vi koma överens om det?

Nu: Träffa Rob the job som ju fått huvudrollen i Kristina från Duvemåla i Helsingfors. Så nu kommer han få ett jobb på riktig ju.

Puss
Skryt-Måns Ofinsson

Rob the Snob och Jo on the go.

Titta här är vi.

4 Comments

Filed under Saker ni bör veta

4 responses to “Boken släpps! Boken släpps! Sloken Läpps!

  1. Maja

    Är det sista kanske ett smeknamn på smeknamnet
    “karlSLOKEN Jesper Big LÄPPS Rönndahl”?
    …för det är ju både långt att skriva och krångligt att säga. Äh, jag vet inte. Men man får spekulera. Det får man.
    (Sloken Läpps – jag tycker det är ett ganska bra smeknamn jag)
    (Åååååååå…. NU går jag och lägger mig. God natt!)

  2. ebba

    ångest över presenten nu, upptäckte en ful grej. vill göra om. men du var oerhört fin ikväll!

    • EBBA!!! Ha ingen ångest, det var den vackraste present jag fått i år! Underskön och bedårande. Som jag. Och du. Stort tack. Puss och kram!

      • ebba

        alltid nojig, men har sovit bort det nu.vakna rätt så nöjd, (nojade bara över kommentaren, alltid är det nått!) så tack! tack! du ska ha tack!

Leave a Reply

