VA? REDAN MARS?

Rakt upp i. Kalendern.Så peppad! Bara två dar kvar till min födelsedag! Ohhemmmgeee, vad jag tycker om att fylla år. Har redan fyllt skåpen med tapenade, kex och chips inför mitt kalas på lördag. (Har också hunnit tömma flertalet av ovannämnde chipspåsar i en ätorgie jag hade här nyss, två vegansemler gled också ned som om kranskärl aldrig funnits.) (Visste ni förresten att ordet “fettisdag”  på danska heter Svullos födelsedag? Konstigt ja, Micke Dubois hade ju aldrig en så stor karriär i Danmark.)

Nä hörrni, Hyllad i helgen gick som smör, Gudrun Schyman var fabulous och publiken med. Idag har jag spelat en kristen i blus i GabbaGabbastudion, vi spelar in det idag och imorrn. På torsdag ska jag provfilma (typ) för nåt hemligt nu igen. Och sen… ÄR DET MIN DAG! Hur ska ni fira?

/Centre Ofattentionsson

 

3 Comments

Filed under Saker ni bör veta

3 responses to “VA? REDAN MARS?

  1. Grattis! Sedan måste man sig känna sig aningen stolt över att vara född i samma månad som Josefinito!

  2. Åh jag ska fira med Komputer Liebling!
    Stort grattis i förskott Josefin!🙂

  3. Daniel i "Halland"

    1 Oj AJ Väldans Grattis alldeles försent
    2 Jag är väldigt lat
    4 Hittade inte namntävlingen om Podden.
    3 Orkade inte Scrolla ihjäl mig på RS
    5 Gjorde inte ni något om Scroll lock ?
    6 Snajzig fröken vart på “slottsbilden”.
    7 Snart kommer mitt namnförslag
    8 På plats 9 kommer det.
    9 Jpodd

    Om det hette Jpodd kan man ha en undertitel.
    “Inte alls som du trodde”

    10 Allt för denna gången.

Leave a Reply

