Hur kan jag överge er?

Josefinito vid skrivbordet

Med jobbluva på.

Fy fan va ni är goa. Jag sitter här och skriver nya avsnitt av SOS Ambulans (läs: gogglar mig själv, lyssnar på dance-musik och låtsas vara Sebastian Ingrosso) och vad ser jag om inte: Nån av er har uppdaterat min wikipedia! Så det står att jag jobbar med Gabba Gabba. Vad duktiga ni är! Hur hinner ni med? Och framför allt hur gör man? För det har jag aldrig fattat. Men tydligen inte viktigt för mig att veta heller, för ni fixar ju, utan att jag ens bönat och bett. Jag älskar er. Skönt också att min wiki fick en till fotnot-länk förutom Jeppes småkaketorra hemsida. Nu ska nån bara plita in mitt SVTPlay-projekt och en länk till SOS Ambulans med, så vore den fulländad.

Kyssar
/Förbluffad Luffaresson

PS. Visst var jag vacker och fabulous när jag delade ut pris på P3 Guld?

14 Comments

Filed under Hyll

14 responses to “Hur kan jag överge er?

  1. Gabba Gabba seglade upp som en klar vinnare på min TV-lista förra året, strax före Veckans Brott för att GW är så jävla bra. Har lite granna svårt att bärga mig tills nya säsongen drar igång. Om du är med så kommer det ju bli ännu mer awesome!

    Förresten såg jag verklighetens Carla & DC härom veckan. Det var strul med en bår när en pensionär skulle bärgas från isen på en gata här i stan. Svårt att veta vem som skulle gå först och den biten. Klara SOS-Ambulansvibbar!

  2. Du VAR vacker och fabulous på P3 Guld! Synd att jag inte fick tillfälle att hälsa bara =)

  3. Per

    Manushjälp
    Äckligaste lunchen: Pasta med böldpesto!
    Sa du om den!

  4. Erik

    Men varför har Stubbabo ingen wikipediasida?

  5. Erik

    Nu syns SOS Ambulans på din och Ola Noréns wikipediasidor!🙂 Men vem ska skapa en wikipediasida för själva tv-programmet?

  6. Var hemma hos föräldrarna och såg P3 Guld. När du kom upp på scenen blev deras reaktion det var hon som lekte med hästar ju. Så det kommer du för all framtid att vara känd för hos dem =)

Leave a Reply

