En ursäkt. Förklädd. Oerhört svår att upptäcka. Omöjlig faktiskt.

Josefinito efter en dag på jobbet

Josefinito, för blank. Har spelat in sketcher idag. Därav blankman.

Sötnosar! Jag har inte övergett er!. Jag har övergett er. Nä, men såhär är det. Att jag hann andas ut i en sekund och tänkte att “nu är det ju jul, då behöver man inte göra nåt”. Nu är det inte jul. Vilket innebär att jag måste göra massa. Imorrn tex ska jag gigga på företag, på engelska på Slagthuset. Det måste jag ju skiva. Nu. Och på lördag ska jag göra nåt hemligt och så ska jag på P3Guld, wohou! Sen ska jag skoja mer på Rikets sal har jag bestämt. Och så ska jag skriva nya avsnitt av SOS Ambulans (såg ni det på teven?! Keal huh?) som ska spelas in i februari. Och så jobbar jag ju hundra procent på mitt nya SVT-jobb. Ja, jag säger det, jag måste få säga det. Jag jobbar ju på Gabba Gabba numer, med Jeppan och Kringlan! Och tre andra fabulösa personer, men jag väntar med att säga vilka dom är. Det kanske är hemligt. Jag vet aldrig vad som är hemligt.  Säg inte till nån att jag sagt nåt. Ifall ifall.

Så ni ser ju, crazy times. Så jag hinner inte med att blogga som förr. Men jag tänker at jag bloggar när det händer nåt so ni borde veta. Som till exempel att ni på måste lyssna på Inför P3Guld-sändningen på lördag från 17.00, för  jag och Jeppe kommer vara mingelreportrar! Va! Vad säger ni om det?

Puss,
/Uppdatera Raldrigsson


8 Comments

Filed under Saker ni bör veta

8 responses to “En ursäkt. Förklädd. Oerhört svår att upptäcka. Omöjlig faktiskt.

  1. Meh, hemligt på lördag!? I Göteborg!? Sjukt nyfiken här.
    Jag ska med på P3 Guld så ska spana efter dig där Josefin! OBS, ej på ett creepy sätt (eller kanske lite)

  2. Sofie

    liite mer easy på bubblet den här gången va? nog för att du gjorde Pia Johansson väldigt snyggt, men ja. ändå liksom. det är ju jossan vi vill ha. / en göteborgare till. som var för seg med att köpa biljett. och nu är varenda vagnjävel i stan tapetserad med p3guld-affischer med ett fett rött “utsålt” på. vad är det om?

  3. Saknar dig på radion.. och i mitt liv!

  4. Ersa

    Om ni träffar Mange Schmidt måste ni bara mingla med honom. Är han och Jeppe vänner nu?😉

  5. ilia

    detta kan vara det bästa fotot någonsin.

Leave a Reply

