Ett tecken på liv

Hey fjöntefånar. Såhär är det: Jag har semester fram till 10:e, när jag börjar på mitt nya jobb (som jag ännu inte fått ett kontrakt till, så egentligen vet jag inte om jag kommer börja där.) Så fram till dess pallar jag inte göra allt för mycket på blogg, jobb eller annat ansträngande. Istället ska jag bara glida omkring, dricka julmust och kolla på resten av Brideshead revisited och alla kostymdramor på SVTPlay. Vill ni mig nåt. Så hör av er, för jag kommer ju ändå kolla här liksom. Jag är ju inte helt världsfrånvänd.

Tron. Första filmen.

Ungefär så här såg den ut. Fast i 3D.

En annan grej förresten, igår gick jag och Jeppe och såg Tron. Det var min första 3D-upplevelse. (Om man inte räknar livet.) Jag tyckte inte det var helball. Det var ju som en film liksom. Min teori är att jag kanske skelar lite lite. Eller är det mina olika långa ben som återigen ställer till det för mig? Måste man va helt symmetriskt för att uppskatta 3D? Annars om filmen: den var väl kewl. Det är allt. Lite töntig på sina ställen, men cooler than min och Lotta Bromés relation på andra.

Puss
/Slacker Fuckerson

11 Comments

Filed under Saker ni bör veta

11 responses to “Ett tecken på liv

  1. Aha! Kan min lite större vänsterfot ha något att göra med att jag inte heller ser 3D?

  2. Daniel

    Jag ska berätta om film.

    Ombord på ett flygplan i pentryt står Jag Carla och DC och skalar redan Kokade äpplen (Diaboliskt hala små rackare)

    Helt plötsligt gungar det till kraftigt i planet, och mitt äpple flyger ut i flygplansgången och jag häpnar över att flygplanet är helt tomt, ja även cockpit är tom (Kan det verkligen heta COCKPIT?)

    Till min fasa visar det sig att det är DC som är piloten då han sätter fart mot cockpit dörren, och stänger den efter sig.

    Jag känner hur planet starkt ökar sin vinkel rakt ner mot marken.

    Carla snor den enda stolen som har säkerhets bälte!

    I crach ögonblicket vaknar jag med ett ryck och inser att klockan är 03:34 jag ligger lätt kallsvettig i min säng hemma i småland.

    Kontentan av detta är att kolla inte på SOS Ambulans och filmen Knight and Day innan du går och lägger dig.

    http://www.imdb.com/title/tt1013743/

    Varför denna långa kommentar ?

    Jo det kan jag säga i drömmen var det förbannat bra 3D effekter !

  3. Guzz

    11 dagar utan inlägg? Fööör tråkigt

  4. Du är saknad, Josefin..

  5. Odbjörn

    Inga inlägg på lååång tid resulterar att jag nu har gått från att ha sveriges roligaste “startsida” till en rätt trist. Vi saknar dig! Kom tillbaks, allt är förlåtet!

Leave a Reply

