Yay! Jul!

Josefinito

Merrrry X-mas!

Ja, okej, då sitter jag och chattar med Skånetrafiken. Såklart. Det var så länge sen vi hördes. Eller jag chattar inte ens nu, jag sitter i kö för att få chatta. Jag ska ju till Småland idag och ska med Halmstadtåget vid 14 (ja, det är märkligt på så många sätt, prata med Skånetrafiken för att åka till Halland med egentligt mål Småland). Har packat allt och ska bara blåsa ut ljuse och med deppig blick slänga min halva tomat som ja inte lyckats äta upp. Jag har försökt tajma alla färskvaror så att dom ska va slut precis när jag åker. Det haltade på att jag glömde att jag blev bjude på båda lunch och middag i måndags. Hade ju först avslutningslunch med Robins, utvärdering och sen julmingel med hela SVT Syd. Kryddan Petersson (Helt Apropå) underhöll (utan att nån bett honom) och jag fick prata med min stora idol Knut Knutsson. Vi samtalade i kanske fem minuter. Ämnen vi avhandlade: Småland, Unnaryds bonadsmusuem, Smålands många tiondebodar samt hur förträffligt det är att vara från Småland. Så på det hela taget: ljuvligt.

Nu: plats tre i chattkön. Oh, nu fick jag två julkort, det var väl trevligt? Hörrni, jag drar till andra nejder nu som sagt, om tåget går. Så kan bli svårt med updates. Men ni ska veta att jag älskar er ändå.

Julekyssar
/Spirit Offuturechristmasesson

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Yay! Jul!

  1. Expanders

    Go Jul själv Jossan, lite så här i efterskott!

Leave a Reply

