Vill inte tala om det, det är för infekterat.

En apa som kräks

Nej, får såklart ingen bild på eländet vi kallar Finito.

Jag är så sjuk, så sjuk, så sjuk. Jag ska inte gå in på detaljer. Men jag har alltså kräkits. Och kräkits. Och kräkits och kräkits och kräkits. Kräkits sen i lördags. Så, nu sa jag det. Jag har kräkits så mycket så jag fick ont i halsen. Så nu har jag en slags halsfluss. Såklart. Varför skulle jag nöja mig med en sjukdom?

Nu sitter jag mest apatskt antingen framför teven och tittar på eftermiddagsstrunt eller apatisk framför datorn och tittar på Musikhjälpen. Nu går inte det såklart, för att SVT fuxat upp. Så tittar jag istället på Skolfront på SVTPlay av nån anledning. Jag har önskat en låt, Pop goes the world med Gossip, men jag orkade inte hålla vaken längre stunder igår, så jag vet inte om den spelats. Så jag ska önska en till. Och ni med. Men framför allt, älskade kokosflingor, ska ni ju titta på Musikhjälpen på torsdag mellan 20 och 00, för då ska jag och två till rätt fräna persons sitta och rimma med er i det där glastältet. Kommer ni önska ett rim? Samt titta?

Nu: se i fall jag kräks av fil. Igen.

/Vet Inteomdetärvirusellerbakteriesson

7 Comments

Filed under Min vardag, Saker ni bör veta

7 responses to “Vill inte tala om det, det är för infekterat.

  1. Patrik

    Vinterkräksjuka i en glasbur. Det vill jag se på tv.

  2. Niklas

    Med tanke på dina datorköparfunderingar kanske det är ett datorvirus………………

  3. Majsis

    Krya på dig Josefinast I. Världen!!!
    Skönt i oskönt att veta att du inte slutat blogga, utan “bara” är sjuk. För utan dig går det ju inte ens att överleva.
    Puss och kram på ett riskfritt avstånd.

    • Nååå, Majsis, thank you.

      Men jag funderat på att sluta blogga här och bara skriva på salen. Mest för att jag få så dåligt samvete när ni inte har nåt fruktkött att sätta era små gaddar i.

  4. Vinka på mig när jag står där utanför buren, will you?

Leave a Reply

