Tröttnat

Hej fleppon! Jag har tröttnat på att blogga. Det är ju mycket roligare att vara ute på lokal och hänga med Jeppe, Kringlan, Nanna, Jonatan Unge, Sissela Benn, David Batra, Johan Glans, Özz Nujen, Anna-Lena Brundin och Ankan Johansson. Igår var det fest i alla Malmö-komikernas byxor. För att alla uppträdde och sen träffades och hade trevligt tillsammans. Vi gick till Debaser. Där det var upplopp, medan jag spenderade mycket tid med att spexa med Batra: äta tuggummi med pappret på (ingen eufemism) och sälja in mitt skämt om pekskärm-pekbok. Såååå, en ganska bra kväll.

Nu är jag så lycklig, för vi har äntligen haft vårt första möte med nya bandet Stölden. Åååååh, det kommer bli så j ä v r a bra! Och så fick jag en rolig fråga igår med, men vi får se hur det blir med det, I’ll keep you posted.

Hund som bloggar. En Doggare.

Men nu till det viktiga. Ni vet ju att jag länge lagat min dator med en påsklämma. Det går inte att ha ett electronikkaband med en ljudmaskin som bara låter ibland. Så jag ska köpa ny dator. Hjälp mig, hilfe, help por favor. Vad ska jag köpa? Det blir ju en mac, såklart, men vilken sort? Måste jag ta nåt speciellt i beaktande? Säg det till mig.

Puss
/Strör Pengaromrkingmigsson

7 Comments

Filed under Saker ni bör veta

7 responses to “Tröttnat

  1. CA

    Går det inte att lämna datorn på reparation? Ljudjacket borde inte vara så fruktansvärt dyrt… (fast det är ju Mac, så det kostar säkert tusentals kronor att byta).

  2. ebba

    å tänkte igår när jag köpt skivor av kringlan,och sen såg dig. att när ska det bli möjligt att köpa din skiva?! så glada nyheter!

  3. Erik

    Fast då måste du lova att börja skriva mer på rikets sal. Annars blir vi ledsna!

  4. Ersa

    Nya bandet Stölden? Vad hände med bandet Röven?

Leave a Reply

