Dubbelpost 4: En missräkning

Hoppla, va trött. Jag och Krisse (Jonzon) hade vår sista Hyllad för säsongen igår, med Moto Boy. Guuuh, va fin, snygg, rolig och begåvad han är. Vi var bra, om än lite övertända när vi spelade och sjöng en av hans låtar, men det gick okej. Sen firade vi vår egen förträfflighet till klockan två, alldeles för sent, med tanke på att jag nu ska hos frissan om en halvtimme. Jag är väldigt ofräsch, håret otvättat, jag har inte borstat tänderna och ja, just nu har jag ju inte ens byxor på mig. Men det kommer jag åtgärda tills dess. Förhoppningsvis. Men framför allt vill jag ha hunnit stå i timmar och titta på mitt gamla hår och säga, hejdå, snart är du en annan. Men det hinner jag ju inte, men här är ju en bild på mig, så om ni kan göra det åt mig?

Josefinito i bara nattskjortan

Josefinito i bara nattskjortan

Puss

/Själv Upptagensson

2 Comments

Filed under Min vardag

2 responses to “Dubbelpost 4: En missräkning

  1. Vilken frisör blev det då?

  2. Det blev en skola mittemot svt-huset, hair nånting. Dom är altid så exalterade på skolor, att få göra rött och rosa och sånt, så jag bli glad. och så billigt! prismässigt alltså. och utseendemässigt.

Leave a Reply

