Dubbelpost 2: Straxt

Sitter och lägger en sista hand på några av siderna till genomläsningen av senaste Rikets sal-sidern-deadlinen. Om en halvtimme ska vi ses i Valles lokal fram till typ 21, sen gå iväg och fira Tankesmedjan-Simons födelsedag

Young Josefinito
Hur ser jag ut?

En av sidorna som ska vara med är ett kollage om hur min frisyr ändrats över tid. En av bilderna är här. Det är tvåan på gymnasiet och fotot är tagen av nån av alla mina kompisar på estet som hade nån fototillvalskurs. Därav den svarta bakgrunden mot mitt svarta hår. Nej, det är inte så himla bra nej. Men det var den bilden jag hade. You like?
 
/O MGsson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Dubbelpost 2: Straxt

  1. Lite japaninspirerat? Gott att du delar med dig, jag vill fan inte se en bild av mig på gymnasiet. Jag var lite förvirrad då kan man säga. Men men… Måste också påpeka hur jä-ä-äkla grymma de där namnen du undertecknar med, en extra rolig idag. GO Jossan!

  2. Du ser ut lite som en korsning mellan lärare och elev.
    Sött!

  3. kan bara hålla med Martin om att namnen du underteckande med är toppen och roande🙂
    Sött bild, hade du alltså röd lugg och det håret längst fram och resten svartfärgat?
    kanske inte riktigt ett sammanträffand emen nästan, så slog mig tanken förrgår att jag skulle färga halv amitt hår svart, och behålla resten av det rött, går runt o funderar o överväger det nu. Inte samma färgning som du hade men i alla fall samma färger.
    Jag trivs ju i mitt röda hår så jag vill ju inte färga bort det men samtidig tär jag lite sugen på förändrign det ständiga dilemmmat. Och ajg impulsköpte svart Henna färg, egentlgien för att se om ajg kan gör asvarta henna tatueringar, ha rgjort av vanlig röd henna (samam jag färgar håret emd) men de henantatueringarn ahr blivit lite orange-brun-röda, inte det allr asnygaste dirket för när de blekanr ser de mer ut som brännskador. Så nu när jag ändå har svart färg så är det ju frestande att använda den, i sådan fall fräga, halv ahuvudet, frgan är bara hur det blir em dluggen om ajg färgar halva den om det lbir av. trivdes du bra i din frisyr, när du hade tvåfrägat hår i rött o svart?
    /Babblar-på-för-mycket-om-mig-själv-i-andras-kommentarsfältsson

Leave a Reply

