Heltidsarbete

Josefinito och ponnys

Ja, det ska vara ponnys med i boken.

Hej, här sitter jag och skriver på boken (läs: kollar ifatt på Glee, youtubekaraokar, struntar i att hänga upp den blöta tvätten som ligger inne och möglar på sängen, ignorerar all min disk, lyssnar på Twilight-boken, har ångest över att jag inte jobbar med boken och är pyttepyttebakis efter Oslipat igår. Så jag försov mig till mitt och Olas möte idag.). Det går ganska bra. (Min bästa skenmanöver just nu är ju att jag skriver att jag jobbar på boken, sätter dit en stor bild där det ser ut som jag jobbar med boken så ser inte mina medförfattare när dom läser detta att jag egentligen inte alls jobbar med boken. Jag är så jävla clever.) Nej, hörrni, om man skulle fortsätta jobba lite med boken? (Alltså åka till Slagthuset och sitta och pluttra med Petra Mede som gäst i veckans Robins. Undrar om hon har Andreas med sig?)

Puss kissekatter
/Sken Et Bedrarsson

 

 

1 Comment

Filed under Min vardag

One response to “Heltidsarbete

  1. Åh vad jag ser fram mot den däringa boken nu! Ponnyhästar!

Leave a Reply

