Söker frisör. Så kallat: frisöker

Utväxten!

Utväxten! Som i att håret växt, inte mitt huvud "Åh, en utväxt mellan mina axlar." Inte så-

Nu är det dags! Nu måste jag ha en spexig frisör i Malmö. Bring em. Obs, spexig på hår, inte på ett “hej jag är student”-vis. Säg till mig namn och salong på människan. Den ska vilja färga dom här testarna som om dom vore en My little ponys man.

Förövrigt rolig dag idag. Två samtal från privat nummer. Och vi vet alla vad det betyder. Eller det kan ju såklart betyda massa saker. Till exempel hade mamma Gunnel en gång för ett par år sen yrat med nåt telebolag så hon, utan att själv förstå det, under ett års tid hade hemligt nummer. Omöjlig att få tag på. Men idag var det inte modern som ringt två gånger utan lite jobberbjudanden. Jobb utan nåt som helst betalt. Så ganska bra ändå. Vi får se om jag tar dom.

Nu måste jag fortsätta skriva bok, kyssar!
/Kommer Intehinnadenhärgångenhellersson

3 Comments

Filed under Min vardag

3 responses to “Söker frisör. Så kallat: frisöker

  1. Apropå jobb utan betalt.. Hur gick det med Alcoholic Faith Mission? Har jag frågat det innan kanske?

Leave a Reply

